با توجه به تنوع محصولات و برندهای گوناگون در بازار و کیفیت متفاوت آنها از نظر نوع ساخت با بهره‌وری و قطعات به کار رفته در آنها ، در این مطلب می خواهیم تعریف روشنی از مقوله کیفیت و مقایسه محصولات شرکت میدیا نسبت به دیگر محصولات موجود در بازار ارائه دهیم .

محصول : یک فرد یا یک مجموعه در طی سلسله ای از اقدامات و فرآیندها، موجب تولید نوعی کالا یا ارائه نوعی خدمات می گردد که به این کالا و یا خدمات خروجی محصول اطلاق می گردد

کیفیت : با توجه به نوع محصول و کاربرد آن و جامعه هدف ، واژه کیفیت تعریف می شود.

۱- کیفیت به معنای مطابقت محصول  با نیازمندی‌های مشتری و تحویل به موقع است .

۲- کیفیت به معنای جلب رضایت و خرید مجدد مشتری و عدم مرجوعی کالا می باشد .

۳- کیفیت یعنی فرآیند تولید محصول بر اساس استاندارد باشد .

۴- کیفیت یعنی طول عمر محصول و جلب اعتماد مشتری .

Quality Control

کنترل کیفیت( QC):

در شیوه‌نامه‌های استاندارد جهانی عبارت کیفیت به صورت یک کمیت مطلق دیده نمی شود و برای آن درجه و میزان تعریف می گردد . به طور مثال رضایت شما از یک سیستم تهویه مطبوع می تواند ، عالی ،خیلی خوب ، خوب .ضعیف یا خیلی ضعیف باشد .

و البته این برآورد برای اشخاص مختلف مقادیر مختلفی خواهد داشت .

کنترل کیفیت به مجموعه اقداماتی اطلاق می شود که محصول را ارتقا داده و به سطح مرغوبیت مناسب جهت ارائه به بازار و مشتریان می رساند .

کنترل کیفیت محصولات میدیا : (HVAC QC)

شرکت میدیا از بزرگترین تولید کنندگان تهویه مطبوع درکشور چین و جهان می باشد. میدیا با بهره گیری از پروتکل‌ها و استانداردهای کنترل کیفیت مانند (AHRI) و (EUROVENT) و همچنین استفاده از دانش روز دنیا در طراحی و بخش (R&D) و از سوی دیگر استفاده از قطعات مرغوب و ساخت رباتیک. توانسته است محصولاتی با کیفیت (User friendly)  و مناسب شرایط مختلف آب و هوایی، تولید و به بازارهای جهانی عرضه کند. میدیا (Midea)  یکی از پیشرفته ترین شرکت های آسیایی در زمینه کنترل کیفیت (QC) محصولات تهویه مطبوع می باشد و رضایت مشتریان محترم گواه این ادعاست . امید است این مجموعه با استمداد از نیروهای ماهر و توانمند بتواند خدمات شایسته مصرف کنندگان ایرانی را با فروش و نصب مناسب این محصولات فراهم سازد.